Bekendmakingen - Berichten over uw buurt

Vergunningen, bouwplannen en nieuwe regelgeving kunnen invloed hebben op uw woonomgeving. De gemeente en andere overheidsorganisaties vermelden deze besluiten op de website officielebekendmakingen.nl. Blijf op de hoogte van bekendmakingen uit uw buurt en meld u aan en voor de service Berichten over uw buurt.

De makkelijkste manier om te zoeken naar bekendmakingen die over uw buurt of woonplaats gaan, is via Berichten over uw buurt. U kunt zich via deze website van de overheid ook aanmelden voor de mailservice. U krijgt dan automatisch een email als er een nieuw bericht is dat over uw buurt gaat.

Ga naar Berichten over uw buurt

Op de website vindt u berichten over vergunningen voor activiteiten in uw buurt, zoals evenementen en bouwplannen. Verder vindt u de bekendmakingen van nieuwe regelgeving. Het gaat om publicaties van de gemeente, het waterschap en de provincie van de afgelopen twee maanden. Wilt u bekendmakingen zien die ouder dan 2 maanden zijn, ga dan naar www.officielebekendmakingen.nl.

Bekendmakingen op deze website

Bekendmakingen over vergunningen APV kunt u voortaan terug vinden via Berichten over uw buurt. De volgende bekendmakingen zijn (voorlopig) ook nog te lezen via deze website. We adviseren u voor een volledig en actueel overzicht gebruik te maken van Berichten over uw buurt.